Hoppa till innehåll

Ny hos SOFF – informationsmöte för nya medlemmar och kontaktpersoner

Den 6 mars kl. 12.00- senast kl. 16.00 inbjuder vi nya och gamla representanter till ett informationsmöte om föreningens verksamhet, arbete och hur du som medlemsföretag bäst kan ta fördel av ditt medlemskap.

Introduktionen vänder sig till såväl företagens kontaktpersoner såsom andra inom organisationen, exempelvis på dotterbolag, och ger tips på hur medlemsföretagen bättre kan dra nytta av föreningen.

Agenda:
– SOFF och våra viktigaste frågor
– Hur arbetar vi med medlemsgrupper?
– Arbetsytan, vad innebär SOFF:s SharePoint-lösning?
– Veckobreven, vad innehåller de och hur kan du som kontaktperson dela dem?
– Varför är ”Produkter och tjänster” så viktig?
– Hur koordinerar SOFF med utgående/inkommande utländska delegationer?
– Medlemsnyheter och sociala media – hur presenterar vi medlemsföretagen?
– Kommande aktiviteter, vad passar vilket företag bäst?
– Andra förmåner såsom juridiskt stöd, anti-korruption, Samverkanskontoret, TEBAB Plus

Vi inleder med mingellunch kl. 12.00 och startar seminariet kl. 12:30 som sen avslutas senast kl. 16.00 sannolikt tidigare beroende på antalet deltagare.

Kontakta Camilla för anmälan.

Stockholm
6 mars 2018

Plats

Storgatan 5, Stockholm

Tid

Mingellunch kl. 12.00 och introduktionen startar kl. 12:30 och avslutas senast kl. 16.00.

Organisatör

SOFF

Avgift

Endast för medlemmar, ingen avgift

Relaterade evenemang