Ny hos SOFF – informationsmöte för nya medlemmar och kontaktpersoner

Den 6 mars kl. 12.00-16.00 inbjuder vi nya och gamla representanter till ett informationsmöte om föreningens verksamhet, arbete och hur du som medlemsföretag kan bäst ta fördel av ditt medlemskap.

Introduktionen vänder sig till såväl företagens kontaktpersoner såsom andra inom organisationen, exempelvis på dotterbolag, och ger tips på hur medlemsföretagen bättre kan dra nytta av föreningen.

Agenda:
– SOFF och våra viktigaste frågor
– Hur arbetar vi med medlemsgrupper?
– Arbetsytan, vad innebär SOFF:s SharePoint lösning?
– Veckobreven, vad innehåller de och hur kan du som kontaktperson dela dem?
– Varför är ”Produkter och tjänster” så viktig?
– Hur koordinerar SOFF med utgående/inkommande utländska delegationer?
– Medlemsnyheter och sociala media – hur presenterar vi medlemsföretagen?
– Kommande aktiviteter, vad passar vilket företag bäst?
– Andra förmåner såsom juridiskt stöd, anti-korruption, Samverkanskontoret, TEBAB+

Vi inleder med mingellunch kl. 12.00 och startar seminaret kl. 12:30 som sen avslutas senast kl. 16.00.

Kontakta Camilla för anmälan.